Фотаздымкі аўтамабіля - Мерседэса S класа / Mersedes - S classa

У гэтага аўтамабіля проста няма недахопаў! Адаптыўны руль Мэрсэдэса S класа, вядома, патрабуе некаторага прывыкання, але досыць сказаць, што на стаянцы паварочваць колы можна нават мезенцам- настолькі ён лёгкі ў кіраванні, настолькі брукаваны гідраўзмацняльнік рулявога кіравання.   

Руль Мэрсэдэса S класа.

Пры наборы хуткасці руль паступова напружваецца. У прынцыпе, гэта часам можа перашкодзіць, паколькі пры рэзкім зніжэнні хуткасці са 120 да 40 км/г руль, успрыняўшы гэта каманду як сігнал, што Вы больш не збіраецеся ехаць з вялікай хуткасцю, становіцца вяловатым і пустым. Таму актыўнае рулявое кіраванне сапраўды патрабуе вызначанага прывыкання.

Аэрадынамічны кузаў аўтамабіля Мэрсэдэса S

Што да обзорности, то ў апошні час наогул у новых кузавах аўтамабіля Мэрсэдэса S classa выкарыстоўваюцца вельмі маленькія бакавыя люстэркі. Справа ў тым, што тут хутчэй за ўсё згуляла роля ідэя аэродинамщиков: яны імкнуцца зменшыць лэбавы супраціў у кожнага новага аўтамабіля. Вядома, люстэркі маглі б быць і пабольш. Але абое люстэркі маюць яшчэ і бакавыя адмыслова адлучаныя ўчасткі, якія даюць панарамны выгляд. Гэта значыць, рух у горадзе ці на трасе, асабліва пры рэзкіх перашыхтоўках з шэрагу ў шэраг нашмат бяспечней. Вы заўсёды ў курсе таго, што адбываецца справа ці злева ад вас у мёртвых зонах.

Тармазы аўтамабіля Мэрсэдэса S

У аўтамабілі Мэрсэдэс S выкарыстоўваюцца вентыляваныя пярэднія дыскі велізарнага дыяметра, прычым яны яшчэ і з перфарацыяй. Заднія тармазы таксама дыскавыя, і, натуральна, вентыляваныя. Улічваючы дынаміку гэтага аўтамабіля і яго цэлы табун канёў, спыніць машыну задаволена-ткі цяжка. Тым не менш, педаль тормазу вельмі інфарматыўная, больш таго, запаволенне адбываецца плыўна, без рыўкоў. Усё залежыць ад таго, у якую дарожную сітуацыю вы трапляеце на дадзены момант. Калі неабходна рэзка замарудзіцца, і вы выціскаеце педаль тормазу да ўпора, ABS, дарэчы, спрацоўвае ў самы апошні момант. Гэта вельмі добра асабліва для дасведчаных кіроўцаў, якія ўмеюць кіраваць аўтамабілем, таму, што ABS часам можа проста перашкодзіць, калі яна будзе ўключацца рана.

Салон аўтамабіля Мэрсэдэса S

Ёсць у аўтамабілі Мэрсэдэс S вельмі цікавая сістэма начнога бачання.  Пры гэтым інфрачырвоная камера, размешчаная пад люстэркам, дазваляе вам бачыць, што дзеяцца на дарозе. Пашырае кут зроку, паколькі нават ксенонавая фара мае вузканакіраваны прамень, які свеціць на дарогу. Тым больш, па еўрапейскіх нормах фары павінны быць апушчаны ўніз і зрушаны трохі направа. На цэнтральным дысплеі замест спідометра з'яўляецца велізарны экран, на якім відаць, што адбываецца на дарозе.

Заднія сядушкі аўтамабіля

 Нягледзячы на ўраганную дынаміку, рызыкоўную кіравальнасць і бездакорныя тармазы, S-клас – гэта, першым чынам, прадстаўніцкі аўтамабіль. Mercedes-Benz заўсёды быў грандам у прадстаўніцкім сегменце, але ўся гісторыя  серыйных аўтамабіляў пачалася пэўна з яго. Таму распавядаць доўга пра плыўнасць ходу і якасці аздаблення салона мы не будзем. З нагоды плыўнасці ходу Мэрсэдэс S так і застаўся ў лідарах.

Гадзіны ў салоне аўтамабіля Мэрсэдэса S

Чалавек не адчувае практычна ніякіх ваганняў: кузаў настолькі выразна наладжаны, што ўсе вібрацыі пры мінанні любых швоў забірае на сябе падвеска. Кузаў жа на сябе нічога практычна не прымае. Адпаведна, пасажыр пачуваецца больш, чым камфортна. Рэгулёўкі разнастайныя. Гэта значыць, можна адрэгуляваць падгалоўнікі, бакавую падтрымку, можна адрэгуляваць валік, які вытыркае, зрабіць яго або пад паясніцу, або пад лапаткі. Крэслы аўтамабіля выконваюць яшчэ і функцыю масажора, ёсць магчымасць выбіраць любы з некалькі выглядаў масажу- гэта вялікі плюс для  аўтамабіля, асабліва для машыны прадстаўніцкага класа.

Кузаў аўтамабіля Мэрсэдэса S

Шумаізаляцыя практычна ідэальная, нават калі чуецца шум шын. Да таго ж, ён практычна не перадаецца ў салон. Сістэма кіравання «come it», якая ёсць і на пярэдняй сядушцы, а таксама размешчана ў падлакотніку задняга шэрагу сядушак, вельмі простая: яна дазваляе выбіраць прыладу ўводу, няхай гэта будзе дыск ці кампутарная прыстаўка ці любое іншае. Ёсць яшчэ і столік, які рэгулюецца ў некалькіх становішчах, якіх  усяго чатыры. Досыць зручна карыстацца і люстэркамі. Прысутны пасажыр можа адкрываць і зачыняць шклы (як з правай, так і з левага боку), паднімаць і апускаць шторки(як справа, так і злева), адкрыць і зачыніць велізарны панарамны люк, размешчаны ўгары.

Выгляд ззаду аўтамабіля Мэрсэдэса S

Што да працы кліматычнай усталёўкі, то яна таксама досыць блізкая да ідэалу. Вядома, у пасажырскай зоне значна менш соплаў, чым у пярэдняй частцы салона, але абдзіманне для ног і вялікая рашотка дазваляюць пасажыру па-сучаснасці атрымліваць асалоду ад якаснай паездкай у аўтамабілі Мэрсэдэс S класа.           

Перайсці да выбару аўтамабіля бізнэс класа...


  1. Калі ўласнае аўто ў рамонце
  2. Калі кліент прыбыў у сталіцу з іншай краіны, горада
  3. Трансфер (заказ машыны, таксі) - апісанне паслугі трансферу
  4. Аўтопракат Касагранде
  5. Умовы праката аўтамабіля (арэнды)
  6. Пра кампанію Касагранде
  7. Паслугі арэнды Касагранде
  8. Трансфер - паездка ў заапарк ці на дзіцячую чыгунку
  9. Трансфер - гэта замоўленая паездка кліента да неабходнага месца туды ці назад
  10. Нашы парады кліентам, якія бяруць аўтамабіль напракат

Комментировать

Оставлять комментарии могут только авторизованные пользователи ... Авторизуйтесь, через вашу любимую социальную сеть!