Небяспека гутарак па тэлефоне за рулём

Заканадаўствам дакладна вызначаны рамкі, якія тычацца карыстання мабільным тэлефонам на дарозе. Згодна з правіламі дарожнага руху кіроўца мае права карыстацца мабільным тэлефонам падчас руху толькі пры наяўнасці гарнітуры. Тым не менш, парушаецца гэтае правіла на кожным кроку. Дасведчаныя кіроўцы, сцвярджаюць, што размова па мабільніку ні як не можа адбіцца на іх ўменні вадзіць машыну, сачыць за сітуацыяй на дарозе і адэкватна на яе рэагаваць. Дасведчаным кіроўцам паўтараюць нават пачаткоўцы. Тым не менш, паводле статыстыкі, размовы па тэлефоне (няўважлівасць) уваходзяць у пяцёрку найбольш частых прычын ДТЗ. Варта ўлічыць, што статыстыка - навука аб'ектыўная. 

Меркаванні ж аб небяспецы тэлефонных размоў за рулём, не гледзячы ні на што, розныя. 

Акрамя таго, узнікае яшчэ адно пытанне: ці так бяспечна размаўляць па тэлефоне, выкарыстоўваючы гарнітуру? 

Адказаць на гэтае пытанне паспрабавалі амерыканскія даследнікі з універсітэта горада Юта. Быў праведзены эксперымент. Удзельнічала ў ім дзве групы кіроўцаў. Перад імі ставілася задача адшукаць ўказаны паварот дарогі. Першая група рабіла гэта, размаўляючы па тэлефоне з выкарыстаннем гарнітуры, у другой групы тэлефонаў не было. У выніку, практычна ўсе ўдзельнікі другой групы справіліся з задачай, а большасць кіроўцаў з першай групы, захапіўшыся размовай, прапусцілі паварот. Справа ў тым, што размова па тэлефоне стварае ў мозгу чалавека новую сітуацыю, якая не звязана з сітуацыяй дарожнай. Далейшыя даследаванні паказалі, што здольнасцю выконваць адначасова дзве задачы, без зніжэння якасці, валодаюць толькі людзі, якія маюць некаторыя асаблівасці развіцця мозгу. Прычым людзей такіх ўсяго 2,5%. У той жа час музыка ў салоне аўтамабіля і размова з пасажырам аказваюць значна меншы ўплыў на ўважлівасць кіроўцы. 

Зыходзячы з вышэй сказанага, паспрабуйце пазбягаць сітуацый, калі сваімі дзеяннямі вы можаце нанесці шкоду, як сабе, так і навакольным. 

Да таго ж, беручы аўтамабіль на пракат, неабходна памятаць, што і вярнуць яго трэба ў тым жа стане, без слядоў няўдалай язды. 


  1. Што лепш: акуляры або кантактныя лінзы?
  2. Калі кліент прыбыў у сталіцу з іншай краіны, горада
  3. Калі ўласнае аўто ў рамонце
  4. Трансфер (заказ машыны, таксі) - апісанне паслугі трансферу
  5. Аўтопракат Касагранде
  6. Умовы праката аўтамабіля (арэнды)
  7. Пра кампанію Касагранде
  8. Паслугі арэнды Касагранде
  9. Трансфер - паездка ў заапарк ці на дзіцячую чыгунку
  10. Трансфер - гэта замоўленая паездка кліента да неабходнага месца туды ці назад

Комментировать

Оставлять комментарии могут только авторизованные пользователи ... Авторизуйтесь, через вашу любимую социальную сеть!